2017. nov 04.

Csontbakni

írta: pithecus
Csontbakni

motto: "Az ismeretlentől nem kell félni. Előbb meg kell ismerni. Félni azután sem késő." (ő.d.k.)

Most egy érdekes történelmi gyökerekkel rendelkező darabot mutatok. Nem törpméretű...

A vitéz úr hazajött a Nagy Háborúból, hozta a bökőt, mint szokásos volt anno. Itthon szembesült azzal, hogy ebből még nagy ba'dmeg lehet. Viszont mivel néhány disznót már lebökött vele, gondolta "kissé" megköszörüli. Az'tán még jobban megköszörülte, hogy nyomokban se emlékeztessen senkit a dicső múltra. Merthogy disznóbökőnek így is kiváló volt.
Majd a következő generáció - hazatérve a második Nagy Háborúból - tovább "igazított" rajta. Hozzám már úgy került a penge, hogy fülvédőt kellett felvennem, olyan hangosan csámcsogta a rozsda. De "szurony volt". És vele együtt megkaptam a történetét is. Sok év eltelt a kapás óta. Vártam az ihletet. Nemes egyszerűségéhez gondoltam ki a Hófehérke-jelmezt, megtartva eredeti bumfordiságát...
72.jpgHmmmmm.....csontbakni... Nem is rossz. Mert jópofa. Mivel nem szándékszom több disznót lebökni vele - hacsak nem lesz muszáj, mert én még láttam munka közben - így ideiglenesen a falon állomásozik.
72_72.jpgNa jó, nem EDC, hanem AIW (always in wall), de elvileg hordhatnám is, nem túl nehéz. :-)))

Szólj hozzá

Kés