2017. dec 02.

Schwarzenegger

írta: pithecus
Schwarzenegger

Ha már a svájcibicskák előkerültek, nézzük meg az egyik elődjét. A minap beszéltem a híres
Afrika-kutatóval, dr.Matata Kakiba professzorral. Ígért a múzeum részére néhány afrikai törp-EDC finomságot. Merthogy eddig eléggé el nem ítélhető módon kihagytam afrikai őshazánkat. Volt itt már fehér, sárga, vörös, sőt hupikék törp is, csak fekete nem. Hát akkor akkor lássuk a feketemedvét!

Alább látható egy nyam-nyam hunga-munga. Afrikai nigger fix-svájcibicska! Az eredeti "svájcibicska" őselődje, tehát a sviccerlandiak is onnan törökölték, illetve kínaizták. Teljesen autentikus törpkés, láthatjuk hogy rengeteg funkcióval rendelkezik. Eredetileg a nyam-nyam (azande) nép nagy találmánya. Ősmagyarul kpinga, vagyis akit ezzel megcsapnak az kiphinga... Különféle, többszáz(!) variációban elterjedt volt egész Közép-Afrikában. Svájcibicska nincs annyiféle...
95.jpgNem vagyok meggyőződve a jó minőségéről és a használhatóságáról, mert az azandék is - mint a többi hasonlót használó népség - rendszerint eldobták. De az ötlet az érdekes, a szándék az nemes.
Igen, az nem csak úgy néz ki, az pontosan azt jelképezi. A kpingakovács a leendő tulajról vette a méretet.Még a küldönc is - aki hozta, dr.Kakiba egyik törpfelesége - szemérmesen elsápadt mikor átadta és én rákérdeztem a funkciókra. Meg hogy elég kemény-e. Mármint az anyaga. Így az'tán elmondhatom, hogy láttam már fehér niggert. Ő is ajándék volt, de köszönettel visszaküldtem. Viszont a korsó pombét megittam.
9595.jpgA markolaton látható, hogy a kendert az akkori nigga-k még csak sodorták, de nem szívták, és a gyantával is csak ragasztottak. Hiába no, primitívek voltak...
De nehogy egyoldalúsággal vádoljon valaki, itt van a baloldal is.
959595.jpgNem, a feltalálás időpontjában az még nem volt feltalálva, de még a feltalálója se... Ettől függetlenül a mester jövőbelátása szenzációs, már akkor sejtette hogy egy nagy fas'ság lesz az egész...

Szólj hozzá

törp EDC Kés